Google poskytuje široký priestor pre neplatenú reklamu vašej stránky a online biznisu. Stačí mať správne nastavené SEO. Dá sa však ísť ešte ďalej a poraziť konkurenciu prostredníctvom reklamného systému Google AdWords. V tomto prípade sa jedná o platenú PPC reklamu, platíte len vtedy, keď zákazníci na vašu reklamu kliknú. Google AdWords je nástroj, ktorý spoločnosť Google ponúka užívateľom zadarmo. A ako to celé funguje? Možno ste si pri vyhľadávaní výrazov všimli v zozname ponúknutých web stránok tie, ktoré sa nachádzali na úplne prvých priečkach, nad výsledkami neplateného organického vyhľadávania a mali vedľa svojho odkazu znak Ad alebo Reklama. Sú to práve stránky, ktorých majitelia využili služby Google AdWords.

tvorba článkov

Adwords

A ako sa dostať na prvé štyri pozície platenej reklamy? Keďže službu AdWords môže využiť v podstate každý, avšak množstvo pozícií je obmedzené, potenciálni inzerenti medzi sebou súťažia v takzvanej aukcii. Zvíťazí ten, kto je ochotný zaplatiť maximálnu cenu za klik, plus ten, koho reklama je vyhodnotená ako najkvalitnejšia, čo sa týka relevancie, použitých kľúčových slov a podobne. Tento typ reklamy je výhodný v tom, že platíte len vtedy, keď na váš odkaz niekto klikne. Zobrazovanie si tak isto môžete prispôsobiť. Keďže vašim cieľom je, aby každý klik bol aj relevantný, aby návštevníci zo stránky odchádzali s tým, že si váš produkt a službu objednali alebo sa prihlásili k odberu newslettera.

SEO

Ináč zbytočne platíte za reklamu bez akejkoľvek konverzie. AdWords si môžete nastaviť tak, že sa bude reklama zobrazovať len na určitých miestach. Zacielite tak na svoju cieľovú skupinu. Vaša reklama sa môže zobraziť napríklad v mapách Google. Dobrá a úspešná AdWords reklama závisí od mnohých faktorov a od vhodného nastavenia. Oslovte teda niekoho, kto má s vytváraním takéhoto druhu reklám skúsenosť. Navrhnutie AdWords https://www.seolight.sk/adwords so SEOlight – úspešnou SEO firmou bude určite hračka.Adwords